Θέση: Επίκουρη Καθηγήτρια
Αντικείμενο: Διεθνείς Σπουδές και Τουρισμός με έμφαση τη γαστρονομία
Τηλ.: (0030) 22540-83134
Η/Δ: ifleri@aegean.gr
Ιστοσελίδες: LinkedIn, Google Scholar, ResearchGate
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διεθνείς Σχέσεις με έμφαση τη γαστρονομία (Θ&Ε)
Τουριστικό Μάρκετινγκ με έμφαση τη γαστρονομία (Θ&Ε)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων, Πανεπιστήμιο Πατρών (2018).
MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων, Πανεπιστήμιο Πατρών (2012).
Πτυχίο (BSc) Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2010).
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ
Η Δρ. Ιφιγένεια Λέρη έχει εργαστεί στο Πανεπιστήμιο Βιέννης ως Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια, Λέκτορας, και Επίκουρη καθηγήτρια (Τμήμα Μάρκετινγκ και Διεθνείς Επιχειρήσεις), καθώς και στο Πανεπιστήμιο Πατρών ως Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό (Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού) και Επισκέπτης Λέκτορας (Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων MBA - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων). Επιπρόσθετα, έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στον οργανισμό “World Food Travel Association” με επίκεντρο την προώθηση του ελληνικού γαστρονομικού τουρισμού παγκοσμίως και την ενημέρωση του ελληνικού κοινού για τις παγκόσμιες τάσεις στον γαστρονομικό τουρισμό. Ερευνητικά, το έργο της έχει παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια, όπως EMAC (European Marketing Academy), η EIBA (European International Business Academy) και η AIB (Academy of International Business), και έχει δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά (Tourism Review, International Journal of Advertising).
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Ποιότητα και βελτιστοποίηση εμπειριών τουριστών.
Στερεοτυπικές αντιλήψεις καταναλωτών και επίπτωση αυτών στις αγοραστικές αποφάσεις τους.
Σημασία συναισθημάτων και στοιχείων προσωπικότητας τουριστών στις καταναλωτικές τους αποφάσεις.
Επανατοποθέτηση επιχειρήσεων στον παγκόσμιο χάρτη.
Σπατάλη τροφίμων: επιπτώσεις και τρόποι αντιμετώπισης.
Στρατηγικές μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και καταναλωτές.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Kunz, S., Florack, A., Leri, I., Schmied, A. and Alves, H. (2024), “The challenge to be different in influencer marketing: why and when negative meanings of influencers transfer to brands”, International Journal of Advertising, 1–25. https://doi.org/10.1080/02650487.2024.2430861
Leri, I. (2022) Wine Tourism, in: Buhalis, D., (ed.), Encyclopedia of Tourism Management and Marketing Edward Elgar Publishing, Cheltenham.
Leri, I. and Theodoridis, P. (2020), "How do personality traits affect visitor’s experience, emotional stimulation and behavior? The case of wine tourism", Tourism Review, 76(5), pp.1013-1049.
Leri I., Theodoridis P. (2020) Winery Visitors’ Experience, Emotional Stimulation, Satisfaction and Behavioral Intentions: The Role of Age and Previous Experience. In: Kavoura A., Kefallonitis E., Theodoridis P. (eds) Strategic Innovative Marketing and Tourism. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham.
Leri, I. and Theodoridis, P. (2019), “The effects of the winery visitor experience on emotions, satisfaction and on post-visit behavior intentions”, Tourism Review, 74(3), pp.480-502.